بلاگ

تعداد نفرات و مدت زمان بازی در اتاق فرار

حداکثر تعداد شرکت کننده برای هر بازی اتاق فرار چند نفر است؟ می تونیم بچه کوچیک هم با خودمان بیاریم؟ هر بازی چند ساعت طول میکشه؟ این سوالات از جمله متداول ترین سوالاتی هستند که کاربران قبل از بازی از ما می پرسند؛ برای همین امروز تصمیم گرفتیم که پاسخ همه این سوالات را به صورت کامل و دقیق در ادامه همین مقاله باهاتون به اشتراک بگذاریم. پس اگر تصمیم به رزرو اتاق فرار گرفته اید، لازم است قبل از آن یک بار هم که شده تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد تعداد نفرات و مدت زمان بازی و به طور کلی همه جزئیات آن را مطالعه کنید.

 

اتاق فرار و رعایت نکات مهم آن!

اتاق فرار به شما فرصت می دهد تا همانند بازیگرهای حرفه ای فیلم و سریال یا حتی شخصیت های معروف بازی های کامپیوتری در فضای خاص داستان غرق شوید و تجربه های منحصر به فردی را به دست آورید. هر یک از اتاق های فرار، سناریوهای متفاوتی دارند که می توانید متناسب با سلیقه خود و هم تیمی هاتون یکی از آنها را انتخاب کنید؛ اما اگر در انتخاب ژانر مورد نظر تردید دارید و قادر به تصمیم گیری درست نیستید، پیشنهاد می کنم حتما مقاله "تفاوت ژانرهای مختلف بازی اتاق فرار" را مطالعه کنید.

بعد از انتخاب ژانر مورد نظر باید به جزئیات و عوامل آن هم توجه داشته باشید. حتما می پرسید، چه عوامل و جزئیاتی؟ بهتر است برای پاسخ به این سوال سری به محدودیت زمانی، حداکثر تعداد نفرات در هر تیم و بایدها و نبایدهای بازی بزنیم.

 

تعداد نفرات و مدت زمان بازی

خوب رسیدیم به اصل ماجرا، حداکثر و حداقل تعداد نفرات شرکت کننده در بازی معمولا به سناریو و میزان فضای اتاق بازی مرتبط است؛ بنابراین به شدت توصیه می شه که از آوردن تعداد نفرات بیشتر جدا خودداری کنید. توجه داشته باشید که برای ورود به اتاق فرار باید محدودیت حداقل تعداد نفرات هم در نظر بگیرید، چرا که این تعداد برای کشف سریع تر سرنخ ها و حل معما در زمان مقرر به شما کمک می کنند.

بازی های اتاق فرار اکثرا شرایط سنی متفاوتی دارند، اما بیشتر سناریوهای وحشتناک یا ترسناک آن دارای محدودیت سنی 18 سال به بالا و عدم شرکت افراد با بیماری های قلبی هستند.

مدت زمان بازی بسته به میزان سختی و سناریو آن متفاوت است. با این حال در اکثر سناریوها گفته می شود که تیم شرکت کننده 60 دقیقه زمان برای یافتن تمامی سرنخ ها و حل معماهای بازی دارد. از این رو سعی کنید که در طول مدت زمان بازی با تمرکز بالا و دقت به جزئیات مراحل را طی کنید و هر فرد مسئولیت خاصی داشته باشه تا زمان از دست نره.

بایدها و نبایدهای اتاق فرار

در اتاق فرار هیچ خطری جان بازیکنان را تهدید نمی کند، از این رو باید توجه داشته باشید که در صورت رو به رو شدن با آیتم های زنده یا دکورها و وسایل خاص و منحصر به فرد از دست زدن به آنها اکیدا خودداری نمایید.

در زمان هایی که حالتون خوب نیست، سعی کنید برای احترام به سایر هم تیمی هایتان تا حد امکان درخواست پایان بازی را ندهید.

یکی دیگر از موارد مهمی که می خواستیم با شما در میان بگذاریم، زمان دقیق رسیدن به محل بازی است؛ سعی کنید دقیقا همان زمانی که اتاق را رزرو کردید در محل حضور داشته باشید؛ چرا که پس از شما تیم های دیگری هم اتاق را رزرو کرده اند.

چنانچه علاقه به امتحان سناریوهای مهیج، فضای کاملا طبیعی، ایده های نو و منحصر به فرد و اتاق های تو در تو دارید، دیاموند روم را از دست ندهید. درصد سختی معماهای موجود در انواع سناریوهای دیاموند روم تقریبا 60 تا 80 درصد است و همین امر به پیچیده گی و مهیج کردن بیشتر بازی ها کمک کرده است. در صورتی که تصمیم به رزرو بازی در دیاموند روم دارید، می توانید از طریق شماره های 09123625835 یا 09380196342 تماس بگیرید.

در آخر، شما می توانید همراه با اعضای خانواده، دوستان یا حتی همکاراتون این بازی را به صورت دسته جمعی انجام دهید و از انجام آن لذت ببرید، به شرطی که به تمامی نکات و قوانین موجود در مجموعه از جمله تعداد نفرات و مدت زمان بازی توجه داشته باشید.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی