بلاگ

چرا اتاق فرار؟

به دنبال یک تفریح جدیدتر و مهیج تر هستید؟! از رفتن به پارک، کوه، سینما، تئاتر و رستوران خسته شده اید؟ در صورتی که تفریحات معمول و همیشگی برای تان کسل کننده شده و هیچ تفریح دیگری به ذهن تان نمی رسد، به شما پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده بازی اتاق فرار را تجربه کنید! یک تفریح دسته جمعی با کلی خاطره بیاد ماندنی و هیجان انگیز که سناریوهای متفاوتی داره و می توانید مطابق با سلیقه خودتان یکی از آنهار را انتخاب کنید! اگر تصمیم دارید که این بازی مهیج را امتحان کنید در ادامه این مقاله با دیاموند روم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد تجربه اتاق فرار به دست آورید.

تجربه اتاق فرار

به طور معمول محیط اتاق فرار، ابعاد و طراحی دکور آن القا کننده حس ترس، وحشت، هیجان و ... است، این محیط دقیقا متناسب با سناریویی که انتخاب می کنید طراحی و درست شده و از این رو با تمامی امکانات همچون نور، وسایل، صدا و... تلاش شده تا حس آن به شما منتقل شود.

اتاق فرار سناریوهای مختلفی دارد که می توانید متناسب با شخصیتی که شما و گروه تان دارید، یکی از آنها را انتخاب نمایید! برای آشنایی با سناریوهای مختلف، بهتر است مقاله تفاوت ژانرهای مختلف اتاق فرار را مظالعه کنید. پس از انتخاب سناریو مورد علاقه تان، در فضایی با دکور خاص و منحصر به فرد قرار می گیرید که باید در زمانی محدود (معمولا 60 دقیقه) به حل معماها بپردازید.

در صورتی که قبلا تجربه اتاق فرار را نداشته اید و برای اولین بار می خواهید این بازی هیجان انگیز را امتحان کنید، باید به یکسری موارد توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره شده:

  • اول اینکه فراموش نکنید این بازی به صورت گروهی انجام میشه و در نتیجه بهتر است با هم فکری و هماهنگی هم از هیجان بازی لذت ببرید.
  • اگر به هر دلیلی قادر به ادامه بازی نیستید می توانید از بازی انصراف دهید، اما این انصراف به معنی پایان بازی است.
  • خیلی از افراد وقتی اسم اتاق فرار می آید، ذهن شان به سمت سناریوهای جنایی و ترسناک می رود؛ اما این طور نیست! اگر در محیط های تاریک، کوچک و ترسناک احساس خطر می کنید و می ترسید، بهتر است سناریو ترسناک و وحشتناک را انتخاب نکنید. اتاق فرار دارای سناریوهای مختلفی است که تنها یکی از آنها ترسناک است!
  • به آیتم های زنده و وسایلی که برچسب دست نزنید دارند، اصلا دست نزنید!

 

سناریو کوتاهی از اتاق فرار

سکوت در فضای جنگل حکم فرماست و حضور اهریمن از تاریکی حس می شه، اینجا قلمرو شیطان است! درخت های درهم تنیده جنگل، رازی را در خود پنهان کرده اند و هر شب اتفاق وحشتناکی در اینجا می افتد!

توضیحات بالا یک نمونه ترسناک از سناریو اتاق فرار است، اما سناریوهای دیگری هم هستند که می توان به این نمونه اشاره کرد:

شما یک گروه باستان شناس هستید که وارد اهرام ثلاثه می شید و دنبال پیدا کردن رازهایی هستید که فرعون در آن دفن کرده! فراموش نکنید که این اهرام طلسم شده هستند و زمان زیادی برای یافتن این رازها ندارید!

دیاموند روم، تجربه اتاق فرار متفاوت!

مجموعه دیاموند روم با ارائه سناریوهای متفاوت و منحصر به فرد، شما را در فضایی متفاوت قرار می دهد. در صورتی که دوست دارید سناریوهایی متفاوت و خاطره انگیز را بازی کنید، دیاموند روم را به خاطر بسپارید. دیاموند روم با تجربه ای متفاوت نسبت به سایر سناریوهای اتاق فرار به شما این امکان را می دهد تا فرصتی برای قدرت تمرکز و مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت داشته باشید.

درصد سختی و حل معماهای مجموعه دیاموند روم تقریبا بین 60 تا 80 درصد است و تقریبا تمامی سناریوها شرایط سنی و محدودیت تعداد نفرات شرکت کننده دارند. در صورتی که تصمیم به رزرو بازی در دیاموند روم دارید، می توانید از طریق شماره  09380196342 تماس بگیرید.

طراحی و ساخت اتاق فرار توسط مجموعه بازی های فکری دایموند روم

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی