بلاگ

مجموعه بازی های اتاق فرار دیاموند روم کرج

دیاموند روم دارای چندین بازی با سناریوهای مختلف و هیجان انگیز است که تمامی آنها با روندی منحصر به فرد شما را درگیر داستانی ماجراجویانه و جذاب می کنند. در صورتی که از تفریحات روتین و همیشگی مانند کافه، رستوران، شهربازی و سینما خسته شده اید، می توانید با رزرو آنلاین یکی از بازی های اتاق فرار دیاموند روم، لحظات شیرینی را در کنار خانواده و دوستان تان ثبت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع اتاق بازی و استراتژی های مختلف مجموعه بازی دیاموند روم کسب کنید.

انواع اتاق فرار دیاموند روم کرج

اتاق فرار این امکان را به شما می دهد تا انواع فیلم های ماجراجویی، ترسناک، جنایی و ... را در دنیای واقعی تجربه نمایید و نقش اول آن سناریو را بازی کنید، برای قدم گذاشتن دراین سناریوها تنها کافی است یکی از ژانرها و استراتژی های مختلف را انتخاب و معماهای جذاب آن را در طول بازی ، حل نمایید. دیاموند روم با ارائه سناریوهای خاص و جذاب، تجربه متفاوتی را در اختیار شما و دوستان تان قرار خواهد داد. انواع اتاق های فرار موجود در مجموعه دیاموند روم عبارتند از بازگشت، جیغ و رد روم که در ادامه به اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از آنها پرداخته شده است:

اتاق فرار جیغ

صدای جیغ و ناله از اطراف به گوش می رسد، حضور اهریمن در هر تاریکی احساس می شود و شما کنجکاو به یافتن منشا آن صداها خواهید شد. با قدم نهادن در قلمرو شیطان با داستانی دلهره آور و هیجان انگیز مواجه می شوید، پس مراقب خودتان باشید. مدت زمان این بازی 60 تا 80 دقیقه و درجه سختی آن 80% است. رنج سنی قابل قبول برای ورود به این بازی 14 سال به بالا است.

جیغ یک سناریو 2 بخشی است، سناریو اول اتاق فرار جیغ و سناریو دوم اتاق فرار بازگشت است. توصیه می شود به منظور متوجه شدن کامل سناریو و روند بازی، اتاق های فرار بازگشت و جیغ را پشت سرهم بازی کنید. توجه داشته باشید که تعداد نفرات تیم در این بازی حداقل 4 و حداکثر 6 نفر است.

 

اتاق بازی بازگشت

خیلی وقت ها تصور می کنیم از یک مهلکه نجات پیدا کرده ایم، اما دقیقا همان لحظه ای که فکرش را هم نمی کنیم، همه چیز تغییر می کند و اوضاع به هم می ریزد !

بازگشت، یک بازی ترسناک و هیجانی در فضایی بزرگ است که حدود 60 تا 80 دقیقه زمان می برد. میزان سختی این بازی 80 % است و رنج سنی قابل قبول برای ورود به این بازی 18 سال به بالا است. تعداد نفرات تیم برای حضور در این بازی حداقل 4 و حداکثر 8 نفر است.

 

اتاق فرار رد روم

این بازی با شروع جذاب و متفاوت خود شما را سورپرایز خواهد کرد، داستان از جایی شروع می شود که 90% از حجم اینترنت را دارک وب تشکیل می دهد و در دارک وب انواع خلاف همچون استخدام قاتل به راحتی قابل انجام است.

در صورتی که طرفدار بازی های  ترسناک و هیجانی هستید، ما رد روم را به شما توصیه می کنیم. درجه سختی این بازی 80% است  و مدت زمان بازی حدود 60 تا 80 دقیقه است. لازم به ذکر است رنج سنی مناسب برای این بازی 18 سال به بالا است. توجه داشته باشید که تعداد نفرات تیم در این بازی حداقل 4 و حداکثر 8 نفر است.

 

بازی گروهی در مجموعه اتاق بازی

یکی از مزیت های بزرگ اتاق فرار دیاموند روم، بازی در کنار دیگر اعضای خانواده یا دوستان است. شما می توانید با تعداد حداکثر 8 نفر از آشنایان خود و انتخاب بهترین ژانر بازی (ترسناک، معمایی، جنایی، ماجراجویی، فانتزی)، متناسب با خلق و خو و علایق اعضای تیم، در مجموعه اتاق فرار، لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید.

فراموش نکنید که قبل از حضور در محل مورد نظر حتما بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید و از افزایش تعداد افراد تیم، جدا خودداری نمایید. لازم به ذکر است، درهای اتاق فرار دیاموند روم، حدود 60 دقیقه روی شما بسته خواهند شد و در این 60 دقیقه باید کلیه سرنخ های بازی مورد نظر را پیدا کنید و معماها را حل نمایید.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی