بلاگ

قوانین و شرایط بازی اتاق فرار

تا به حال بازی اتاق فرار را تجربه کرده اید؟ حتما می دانید که قبل از حضور در این بازی هیجان انگیز و منحصر به فرد باید با قوانین و شرایط بازی اتاق فرار مجموعه مورد نظر نیز آشنایی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که بعد از انتخاب ژانر مورد نظر برای بازی، جهت آمادگی حضور در بازی اتاق های فرار مجموعه دیاموندروم، حتما این مقاله را تا آخر دنبال کنید. با ما همراه باشید!

شرایط بازی اتاق فرار

قبل از انتخاب مجموعه باید ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنید، برای انتخاب درست ژانر می توانید از مقاله  "تفاوت ژانرهای مختلف بازی اتاق فرار" کمک بگیرید. سپس به بررسی جذابیت سناریوهای هر یک از مجموعه ها بپردازید؛ چرا که هر یک از مجموعه های اتاق فرار سناریوهای مختلفی برای هر ژانر طراحی و پیاده سازی می کنند. در حین انتخاب سناریو و مجموعه باید تعداد افرادی که قصد همراهی شما در این بازی را دارند، در نظر بگیرید. علاوه بر این به فاکتورهای دیگری هم باید توجه داشته باشید که برخی از آنها به صورت کلی و عمومی در همه مجموعه های اتاق فرار به کار گرفته می شود.

از جمله نکات عمومی که باید رعایت کنید، می توان به مواردی همچون ممنوعیت به همراه داشتن هر گونه وسایل اضافی، حضور به موقع در محل مورد نظر، دست نزدن به وسایلی که علامت ممنوع روی آنها درج شده، اشاره کرد.

علاوه بر رعایت نکات عمومی به کلیه جزئیاتی که مجموعه مورد نظر تعیین کرده نیز باید توجه کنید، در ادامه به برخی از مهمترین فاکتورها و قوانین بازی در اتاق فرار اشاره شده است.

قوانین و مقررات بازی اتاق فرار دیاموندروم

دیاموندروم یکی از مجموعه اتاق فرارهایی است که دارای سناریوهای جذاب و منحصر به فرد در فضایی متفاوت و خاطره انگیز است. در صورتی که تصمیم به رزرو یکی از این سناریوهای جذاب گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که قبل از بازی به مجموعه قوانین و شرایط بازی اتاق فرار دیامندروم توجه نمایید:

برای حضور در فضای اتاق بازی نیازی به پوشیدن لباس های خاص نیست

هیچ احتمال خطری برای تیم شرکت کننده در بازی وجود ندارد.

به تعداد نفرات برای حضور در بازی توجه کنید.

ورود افراد با محدودیت سنی کمتر از اعداد اعلام شده برای هر ژانر، ممنوع می باشد.

خروج از بازی به منزله اتمام آن برای تیم است.

 

توجه داشته باشید که حتما 15 دقیقه قبل از بازی در محل حضور داشته باشید تا تمامی نکاتی که در حین انجام بازی باید رعایت کنید، توضیح داده شود. لازم به ذکر است در صورت عدم حضور به موقع زمان اتاق فرار به همان میزان کاسته خواهد شد. فراموش نکنید که بازی اتاق فرار یک بازی معمایی است و پس از یافتن سرنخ ها و حل معما، هیچ جایزه ای به شما و تیم تان تعلق نخواهد گرفت.

یکی دیگر از نکاتی که اکیدا باید به آن توجه نمایید، ممنوعیت به همراه داشتن کودکان زیر سن اعلام شده در هر ژانر بازی است. در صورت عدم انجام بازی به دلیل رزرو سانس، عودت مبلغ پرداختی امکان پذیر نیست.

در آخر باید بگوییم که درصد سختی معماهای مجموعه دیاموندروم تقریبا بین 60 تا 80 درصد است و تمامی سناریوها دارای شرایط سنی و محدودیت تعداد نفرات شرکت کننده، هستند. برای آشنایی بیشتر با این سناریوها مقاله " مجموعه بازی های اتاق فرار دیاموند روم کرج" را مطالعه کنید. این مجموعه به شما امکان می دهد تا فرصتی برای قدرت تمرکز و مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت داشته باشید.

در صورتی که تصمیم به رزرو بازی در دیاموندروم دارید، می توانید از طریق شماره های 09123625835 یا 09380196342 تماس بگیرید، فراموش نکنید که رعایت کلیه قوانین و شرایط بازی اتاق فرار در این مجموعه الزامی است!

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی