بلاگ

راهنمایی انتخاب بازی های اسکیپ روم

چه اتاق بازی برای ما بهتر و هیجان انگیزتر است؟ این سوال یکی از سوالات پر تکرار بازیکنان در هنگام انتخاب بازی های اسکیپ روم است. برای انتخاب درست بازی اتاق فرار ابتدا باید به روحیه خودتان و هم تیمی هایتان، توجه کنید و پس از آن نگاهی به سناریو بازی های اسکیپ روم مورد نظر داشته باشید. با این حال در ادامه قصد داریم تا با ارائه ویژگی های هر یک از سناریوهای بازی اتاق فرار به شما کمک کنیم تا به راحتی قادر به انتخاب بهترین بازی برای خود و هم تیمی های تان باشید.

 

انتخاب بازی های اسکیپ روم

اتاق فرار یه تفریح گروهی و جذابه که به شما امکان میده تا نقش اول یه سناریو را بازی کنید. در صورتی که از حل معما و ماجراجویی به صورت گروهی لذت می برید، پس بدون هیچ شکی بازی اتاق فرار مناسب شما خواهد بود. هر ژانر از بازی های اتاق فرار جذابیت خودش را داره، اما اکثر بازیکنان، بازی های ترسناک و جنایی را انتخاب می کنند و هیچ اطلاعی در مورد دیگر سناریوها ندارند. از جمله دیگر سناریوهای بازی های اتاق فرار می توان به معمایی، ماجراجویی، دلهره آور، هیجانی و فانتزی اشاره کرد. شما می توانید با توجه به روحیه گروه یکی از ژانرهای دیگر را انتخاب و از بازی در کنار هم لذت ببرید.

برای انتخاب بازی های اسکیپ روم، در صورتی که علاقه به امتحان کردن یک بازی مهیج دارید که دلهره آور و ترسناک نباشه، بهتر است بازی های معمایی و ماجراجویی را در نظر بگیرید. اگر به حل معما با درجه سختی بیشتر علاقه دارید، اتاق فرار با سناریو معمایی را انتخاب کنید. ژانر فانتزی برای افرادی مناسب است که علاقه به حل کردن بازی با معماهای متفاوت و غیر واقعی دارند و ژانر جنایی برای افرادی که علاقه به فیلم های جنایی و سناریوهای جنایی و قتل دارند، مناسب است.

در طول بازی لازم است گاهی مانند یک کاراگاه به دنبال سرنخ باشید، گاهی هم با موجودات فرا زمینی درگیر باشید یا حتی از دست یک قاتل فرار کنید؛ اما نگران نباشید تیم گرداننده در کل 1 ساعت بازی همراه شما خواهند بود.

پس از انتخاب ژانر مورد نظر، باید به سناریو مجموعه اتاق بازی هم توجه کنید؛ چرا که هر مجموعه سناریو خاص و منحصر به فرد خودش را ارائه می کنه. هر چند که سناریوهای اتاق های بازی به صورت کامل در دسترس قرار ندارند اما با توجه به نظرات سایر افرادی که تجربه بازی در مجموعه مورد نظر را داشتند تا حدودی می توان در مورد مهیج بودن یا نبودن آنها حدس زد.

اتاق فرار دیاموند روم

اتاق فرار دیاموند روم مجموعه ای هیجان انگیز و جذاب با چندین سناریو لذت بخش و به یاد ماندنی است. از جمله بازی های دیاموند روم با سناریوهایی جذاب و منحصر به فرد می توان به رد روم، جیغ و بازگشت اشاره کرد. برای انتخاب بازی های اسکیپ روم، دیاموند روم بهتر است سناریوهای هر یک از آنها در مقاله "مجموعه بازی های اتاق فرار دیاموند روم کرج" را مطالعه نمایید.

در آخر فراموش نکنید که اتاق فرار تنها مربوط به ژانر ترسناک و دلهره آور نیست، شما می توانید از بازی کردن در اتاق فرار با ژانرهای دیگر هم نیز لذت ببرید؛ چرا که هر اتاق فرار تم و داستان خاصی دارد که باید معماهای مربوط به آن را حل کنید. بعضی از معماها ساده حل میشن اما بعضی از آنها پیچیده تر هستند و برای حل آنها باید به درستی اطراف را بررسی کرد.

شما چه ژانری را دوست دارید؟ فکر می کنید حل معماهای کدام یکی از این ژانرها راحت تر است؟ تمایل به امتحان اتاق فراری با معماهای راحت تر هستید یا سخت تر و مهیج تر؟

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی