بلاگ

انواع شخصیت های اتاق فرار

خبر خوب! شاید خیلی از ما با دیدن فیلم های هیجان انگیز برای چند لحظه هم که شده خودمان را به جای قهرمان های اصلی فیلم جا می زنیم و به این فکر می افتیم که ای کاش در این موقعیت قرار داشتیم ! خبر خوب این است که اتاق فرار این موقعیت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید نقش مورد علاقه خودتان را بازی کنید. دوست دارید نقش کدام یکی از شخصیت های اتاق فرار را بازی کنید؟ در ادامه با دیاموندروم همراه باشید تا با انواع این شخصیت ها بیشتر آشنا شوید.

 

بازی گروهی اتاق فرار

من دوست دارم معمای نهایی را خودم حل کنم! من می خواهم راز نهایی تاریخ باستان را پیدا کنم! من می خواهم نقشه فرار را بکشم! این جمله ها تنها گوشه ای از صحبت های تیم های بازنده است! شاید تعجب کنید که چرا این افراد با این همه انگیزه و اشتیاق قادر به حل معمای نهایی نیستند؟!

بازی گروهی اتاق فرار به شما امکان می دهد تا در بین اعضای خانواده یا دوستان لذت یک هیجان جدید را تجربه کنید! اما به یاد داشته باشید که این بازی در مدت زمان مشخصی انجام می شود، پس باید کلیه سرنخ ها و معمای نهایی تا پایان زمان مقرر حل شوند. قطعا در طول روند این بازی تمامی افراد به یک شکل عمل نمی کنند و با گذشت زمان و نزدیک شدن به پایان بازی هر یک رویکرد متفاوتی خواهند داشت. برخی از افراد با همکاری یکدیگر شروع به یافتن سرنخ ها و حل معماها می کنند و برخی دیگر مفهوم گروهی را نادیده می گیرند و خودشان به تنهایی دست به کار می شوند؛ در واقع این افراد تمایل به قهرمان شدن دارند!

شاید همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، به این فکر می کنید که حل معماها نیاز به محاسبات پیچیده ای دارند و به شخصیت افراد و بازی گروهی هیچ ارتباطی ندارند! خوشبختانه اینطور نیست! اگر می خواهید معماها را حل کنید و نمره خوبی در ریاضی نداشتید، اصلا نگران نباشید! 

خب، پس برمی گردیم به اصل موضوع، یعنی گروه شرکت کننده در بازی! شخصیت های اتاق فرار، چطوری در روند پیروزی یا شکست تیم تاثیر خواهند گذاشت؟!

پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا علاوه بر لذت بردن از تک تک لحظات بازی در کنار هم تیمی هایتان، برنده بازی هم باشید و البته که شخصیت دوست داشتنی را برای خودتان برگزینید!

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی