بلاگ

اتاق فرار کرج ، بهترین اتاق فرار ایران

امروزه با وجود مشکلات سخت و طاقت فرسا در زندگی قطعاً تجربه یک تفریح هیجان انگیز می تواند حال روحی شما را بهتر کند. از این رو انتخاب یک تفریح در دستور کار هر فردی قرار می گیرد. دوستان و آشنایان زیادی هستند که همواره به عنوان همراه شما در اکثریت فعالیت های شما حضور دارند. از این رو قطعاً حضور این افراد در تفریحات شما نیز طبیعی است.

یکی از بهترین تفریحات امروزی که با استقبال شدیدی نیز روبرو شده است، اتاق فرار یا همان اسکیپ روم می باشد. شاید بسیاری از مردم کشور ما درک صحیح و واضحی نسبت به اتاق فرار نداشته باشند. اما نیاز است که بدانید این تفریح ویژگی های مثبت بسیار زیادی را برای شما دارد.

در حال حاضر در شهر های مختلف کشور ایران نظیر شهر کرج شاهد احداث اتاق فرار هستیم. امروزه نیز شهر های مختلف بسیار زیادی وجود دارند که این تفریح را برای تمامی قشر های سنی شهر خود ایجاد کرده اند.

تفریح چند نفره در اتاق فرار

تفریح چند نفره در اتاق فرار

تنوع و سناریو های مختلف اتاق فرار کرج

همان طور که گفته شد امروزه میزان احداث اتاق فرار به خصوص در شهر کرج افزایش زیادی داشته است. اما مواردی هستند که می توانند سبب شوند تا شما انتخاب بهتری را داشته باشید و تجربه فوق العاده تری را سپری کنید. یکی از این موارد قطعا تنوع سناریو های مختلف اتاق فرار می باشد.

به طور کلی اصلی ترین بخش هر اتاق فراری را، سناریو آن تشکیل می دهد. چرا که هر گروهی قبل از ورود به اتاق مدنظر باید سناریو و داستان آن مرحله را حتما مرور کنند. در اتاق فرار کرج شاهد سناریو های مختلفی هستیم که می توانند نظر شما را جلب کنند.

اما باید حتما در نظر داشته باشید همه سناریو ها نمی توانند به اندازه کافی سبب جلب رضایت شما شوند. چرا که برخی از آن ها صرفا داستان هستند و هنگامی که شما در آن شرایط قرار بگیرید برای شما جذابیتی ندارند. برخی از مجموعه ها نیز صرفا دارای سناریو جذابی هستند اما از بازی خوبی بهره مند نیستند.

ژانر های مختلف اسکیپ روم های کرج

قطعاْ یکی از مسائلی که باعث می شود تا شما بتوانید تجربه بسیار بهتری را داشته باشید، ژانر مدنظر اسکیپ روم شما است. چرا که تمامی افراد دارای سلیقه یکسانی نیستند بدین ترتیب همواره بهترین اسکیپ روم ها به ارائه سبک ها و ژانر های متنوع می پردازند.

تا کنون ژانر های زیادی برای اتاق فرار کرج و شهر های دیگر تعریف شده است که هر یک از آن ها دارای جذابیتی هستند. برای مثال ژانر ترسناک، دلهره آور، جنایی، کارآگاهی، معمایی، فانتزی، درام و ماجراجویی می توانند سبک های جذابی باشند. توجه داشته باشید انتخاب سبک و ژانر مدنظر کاملا سلیقه ای می باشد. از این رو قبل از انجام هر بازی حتما با ژانر آن بازی آشنا شوید.

سبک های اتاق فرار

سبک های مختلف اتاق فرار

بهترین مجموعه اتاق فرار

یکی از سوالات بسیاری از مردم کشورمان به خصوص حرفه ای ها این موضوع است که بهترین اتاق فرار در کدام مکان قرار دارد. به طور کلی شهر های زیادی در کشور ایران وجود دارند که دارای اتاق فرار هستند.

اما در این بین شهر های تهران و کرج به عنوان فعال ترین شهر های در حوزه اتاق فرار شناخته می شود. یکی از مجموعه های پر طرفدار که شعبه مرکزی آن درخیابان شاهین ویلای کرج واقع شده و دارای چندین نمایندگی در سرتاسر کرج می باشد، مجموعه دیاموند است. اتاق فرار دیاموند با داشتن سال ها سابقه و سناریو های جذاب همواره توانسته است نظر مردمان بسیار زیادی را جلب کند.

توجه داشته باشید امروزه بسیاری از اتاق های فرار مسئولیت های سنگین مراجعه کنندگان را بر عهده نمی گیرند. این موضوع در حالی است که مجموعه دیاموند تضمین می کند که علاوه بر ارائه یک بازی مهیج، هیچ آسیبی توسط بازیگر ها به شما وارد نشود. اگر شما نیز قصد بازی کردن در مجموعه دیاموند را دارید می توانید از اینجا ، اتاق فرار یا اسکیپ روم خود را رزرو نمایید.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی